vackra sol värm oss

e så glad att solen har börjat visa sej å värmer oss en smula.. idag e iofs inte såå varmt men solen lyser iaf å de e de viktiga:)

nu börjar våren visa sej å nu e de snart dags för nya frächa spännande äventyr.

hoppas de inte blåser så mykke när kärleken kommer hem för jag vill hitta på nå medans solen lyser men den hinner väl försvinna men iaf..

blire inte masten idag blire kanske en promenad för nu e all slask borta å vägarna e äntligen fria att gå på utan vinter dojjor=D ska bli så härligt att komma igång igen.. har gått upp lite sen vi slutade anstänga oss i november så måste ta itu med dom kilona först e inte så många tror jag (hoppas jag) e mest maginnehåll som kommer försvinna bara jag slutar äta efter klockan sex på kvällarna.. de hjälper mykke.. så frånomed måndag börjar jag med att sluta äta efter klockan sex. förhoppningsvis kommer mina hungerdämpande pillz åxå så de blir nå ordning på de hela;P

ska iaf försöka gå ner minst 8 kilo innan semestern.. men ska nog inte vara allt för svårt. (hoppas jag)
 gick ju ner 8 kilo på 3 månader förra året så blir nog inte så klurigt.. bara man kommer igång så gåre nog lätt.


e ju att komma igång å hitta motivering å få upp arslet ur soffan som e de svåra å med min trötthet så e de inte så jävla lätt heller.. men ska kämpa på som ett djur för att bli smal å vacker.


eller iaf smalare





e lite lättare för mej som har värsta bästa stöttepelaren (min älskade U) som hjälper mej å pushar mej när de e som svårast. vi e bästiliseraste! vi är starkast i världen du å jag kärleken min=) å tillsammans klarar vi allt!

älskar dej <3











hujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0