vill flytta nu

längtar ju så:)

sitter å möblerar i fantasin å tittar på saker som skulle kunna passa å har idéer om hur man kan fixa å pyssla om lite å ...jaa jag bara längtar såå


är lite förtvivlad å arg över de här med höjningar å sånt. för visst ere väl sjukt att utgifterna höjs men inkomsten förmodligen sänks!! hur ska man kunna leva då ere tänkt? skulle vilja se kungafamiljen och reinfeld (och alla iofs som har skyhöga inkomster ) försöka klara sej på en låginkomsttagares lön eller ännu roligare hade varit om dom kunde pröva på å leva med aktvitetsstöd på 5000kr/mån!! de skulle jag vilja se!! fyfan de e ju de dom gör av med på en måltid förfan!!   sjuka jävla samhälle!!



jag pissar på detta samhälle

Kommentarer
Postat av: Jennifer

förstår dej..!

2009-03-12 @ 20:29:31
Postat av: Linnea

man kan bli helt TOKIG av att tänka på höjningar och sänknigar hit och dit.. fy fan!! we jag blir och längta tills du flyttar med når du möblerar om.. i huvudet =D puss och kram love you!!

2009-03-14 @ 14:34:21
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du flytta ? :D

2009-03-15 @ 22:35:45
URL: http://linnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0