oojes nu e jag försäkrad

eller ja snart. ska bli medförsäkrad på kärlekens fackliga försäkring:) kommer bli superduper toppen det här. verkligen. å nu e vi ju sambos på riktigt åxå så nu slipper jag betala hemförsäkringen för den går åxå via facket s¨nu kommer vi tjäna lite pengar iaf hihi. 

har köpt världens sötaste halsband å örhängen i eskilstuna föressten. en kärleksrobot å rosettörhängen=D såå sött. å ett rött diadem med vita prickar en rosett på hur cute som helst <3 aj lööv it

fästingmedlet e åxå inhandlat å ska försöka få på de på kattrackarna i helgen men måst eju hålal koll så inte dom tvättar varandra å blir dåliga eller nå. blir klurigt men får ta en åt gången eller nå sånt.

kommer inte på vad jag ska skriva om mer men vi hade iaf en toppen helg på 5 dagar för att fira våran 2 års dag å vi va te parken zoo  å myste runt bland djuren å hade de bra. JAG KÖRDE HELA VÄGEN DIT=D haha jag e riktigt nöjd faktiskt känner mej faktiskt lite stolt över emj själv.!

ne nu blire m&m å cola framför teven sen soooova tidigt idag.



har inga bilder kvar på datorn för vi ska försöka få bukt på skit helvetet te burk så vi kan bruka den som vanligt igen så vi har fört över bilder å musik te en bärbär liten makkapär hihi..

så bilder kommer sen:P



glöm inte paraply´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0