vårmönstring

ja igår vart de ludvika å smedjebacken å linde på kvällen.

börja me en runda på jysk sen rusta där jag köpte motions skor å lite smått sen vidare till smedjebacken till nisses där vi bara skulel kolal lite å de blev några myggljus som jag sitter å sniffar på för de luktar ju mummajumma=D sen tebaka till ludvika å willys där vi hadlade 4 fulla kassar med MAT men hade vi handlat för samam summa på kopparhellen hade vi bara fått högst TVÅ kassar.. sjukt!

sen vart de donken å gottgott för magen å sen rulla hemmåt å vila lite å som vanligt somna ja i bilen hem haha men men så e de.

hemma skulel jag vila men de blev tevemys i sängen ett tag å sen upp å duscha å hämta jenka å sen hem å jumma lite sen ner till linte å komma bilar=D gick till B å hälsade lite å lånade toaletten å sen ut å checka bilarna som brummar ljuvligt i mina öron=D loooovleyyy

sen vare hem vid halv elva tiden men stanna på kretschmann`s å köpte med pizza hem gottgott vill jag löööva..

skönt att komma hem å idag hare som vanligt varit soft å tvättdag=D


gillart

Kommentarer
Postat av: jennifer

de va en nice kväll får vi gö om :D

2009-05-10 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0