men suck å stön va trött jag e

mmm uschiamej va trött jag e. orkar ingenting.

haha måste berätta en rolig grej. vart lite nostalgisk å köpte mej en tamagotchii här om dagen. en budget men vaffan .. haha men har tamagotchi på mobilen åxå den e roligare. haha va ju tvuuuungen.. jag e så barnsligt fånig sådär så de va bara skoj..

å så ladda jag ner The Sims 3 till mobilen å e fast som tusan :/ jag å fastna i sims asså de e inte klokt. men vaffan va jag saknar å fuska til lmej pengar på spelet :/ morr de va ju de som va kul å köpa grejer ju.. aja får kidnappa johannas spel å installera tillbaka i datorn  e iofs sims två hon har men ändå e ju studentliv djur liv å stadsliv å så har hon nåt som heter typ livs historia elelr nå åxå ett sims spel iaf.. får se va hon säger hion kan ju inte använde de i sin laptop iaf :) bra för mej synf för henne haha

snart ere födelsedag .. skönt då blire kryssning.. ännu skönare.. å gott me maaat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0