grattis på alla hjärtans dag








hur firade ni? själva åkte vi till örebro å åt på Jensens =)
3rätters gott som fan men med efterrätten i magen va jag illamånedemätt men de vare värt^^
så jävla gott de är där, sånt där man kan unna sej någon gång om året.

köpte en tröja för min julklapp idag (250:- på Gina Tricot)

jag e as nöjd=)



imorgon ere tripp till vetrinären me herr fritz-Gerard som står på schemat. tror han misstänker nå å anar oråd. transportburen står framme och Gerard gosar mer än vanligt. hihi sötnos.
vaccinering å hälsokoll å sen ere klart.

såg just att gerbilen SLÄNGDE iväg sitt bajs. skummaste jag sett!

jaja här e vi inte normala för fem öre hahaha

nu ska jag borsta tänderna å krypa till korgs å hoppas alla 5 lager nagellack torkat ordentligt så de inte blir hack å konstigheter.

bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0