tjolahopp

i vanlig ordning ve tjag inte va jag ska skriva men kände att de va dags..

sitter å pratar me min syster johanna som numer bor i linköping och studerar

igår började min värk eskalera och jag insåg att ett skov var här.

skov är för er som inte vet en tillfällig försämring i sjukdomsloppet vilket innebär kraftig värre värk för mej

så idag har jag varit så gott som sängliggandes fick byta til lsoffan för gjorde så ont å ligga i sängen å sen fick jag byta tillbaka å sådär ..

den 15 mars ska jag ÄNTLIGEN få komma till smärtenheten!! har väntat på detta den 2007!!
ska bli så jävla skönt!

jag har träffat en ny läkare som gav mej så mycket hopp och gkädje så jag har varit en lycklig prick sen dess och de känns SKÖNT ha rinte varit glad på länge inte på det här viset..

så när värken har varit som värst harjag iaf kunnat se de ljusa faktiskt och de e helt otroligt.
klart man känner sej som skit men jag blir så mörk och deprimerad när jag mår dåligt annars men bara av att få veta att jag äntligen ska få RIKTIGA doktorer som tittar på mej känns otroligt härligt så e nog det som gör mej lycklig

och så flyttar vi ju den 18mars också så de e ju inte helt fy skam =D är en dröm som blir sann så jag är helt lyrisk och längtar asa mycket. har redan packat 14 kartonger å två säckar å mer blire men inte just nu nu göre så ont att bara vara så känner inte riktigt för de.

nu har jag iaf lagt på och slutat prata me syster hon skulel ringa mamma. men vi ses ju på lördag å de känns fint de. jag saknar henne. konstigt att hon bor så långt bort kan inte riktigt fatta de fast än jag hjälpte henne å flytta från campingen hon bodde på till lägenheten hon delar med en annan student nu.

vi skulle bara ner å hälsa på jag å två andra syskon men så fick hon en lägenhet så vi fick bli flytthjälp åxå =) å tur va väl de kul för henne annars å fått flytta me hjälp av en cykel bara. vart iofs några vändor då vi bara hade våran lilla clio men ändå bättre me bil iaf..

skönt att hon trivs å jag e så stolt över henne <3

hmm va ska jag sägas nu då??


jo ena katten (Gerard) har fått för sej att han e mörkrädd när de gäller katt toan så jag får lyfta av locket när han ska toa.. tokkatt men vet han hade en sån period för nått år sen så de går väl över..

snart kan han toa ute i skogen istället när vi flyttat längre ut på "landet"

fick panik av att inse att de e alla hjärtans dag på måndag :/ har ju inte fixat nåå juu ..iiiihh shitt!

men får väl bli nå litet å mys istället.

på lördag ska vi åka å fira jul me släktingarna i örebro=) tidigt ute tänker ni... nee då SENT ute =) haha

såhär e de alltid!!

menmen kul å komma iväg inna påsk iaf haha

hmm en cigg å telefonsamtal kanske vore nå...

känsn som om jag bara ringer å stör folk när älskling jobbar em eller natt.. känner mej ju så ensam men för trött för att umgås :(

blir bra i huset sen med alla djur jag måste sköta om istället som jagh kan samtala med hihi

ser ljust på framtiden fast än jag e mitt i ett skov =)

härligt va?


nehepp lnu måst ejag resa mej stoeln tar död kroppen nu



bajbaj

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja bara choklad och flingor :) det går på tre sekunder ;D hah

2011-02-14 @ 17:22:29
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad gullig du är :) mig får du ringa när du vill 24h om dygnet om det är så. :)

2011-02-15 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0