känsloladdad dag

ja idag är en såndärninga tänkar dag. man tänker å saknar alla som gått bort för en å för andra. man saknar så oerhört mycket.
har varit å tänt 9 ljus på diverse gravar idag och det känns hårt vill jag lova. det är svårt å jag som har så svårt att visa mina hänslor har väl egentligen inte riktigt hunnit bearbeta all sorg heller eftersom första som gick bort va jag så liten å förstod knappt men sen blev allt så overkligt när folk bara försvann en efter en :(

e ju snart 7 år sen kusin å farbror gick bort i en skoter olycka å de e väl där jag skulle ha börjar bearbeta min sorg men har inte riktigt gjort de. å när släkting på släkting försvunnit efter det så hinne rman inte bearbeta ena sorgen inna nästa kommer.

svårt

men jag ska inte sitta här å tycka synd om mej sjävl eller så utan jag tänkte bara säga tän ett ljus. tänd ett ljus för dom som gått bort å ägna en liten tanke på alla som förlorat.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0