PennyBridge

ja älsklingen tog ledigt för min skull idag så vi åkte in till örebro å mös runt å tänkte åka karuseller men dom öppna inte föränn fem å då skulle vi va på byn så de gick inge vidare:-( men vi mös ikring på jula å Marieberg å K-Rauta där vi träffade pizza bagaren på Zaras  som hade shoppat loss (renovering) sen åkte vi vidare till biltema å kikade lite å sen max..mumma som avslutning inna bantningen sådär...så nu mår jag dåååligt....mätt som faaan...hehe

önskar vi kunde sitt ute med varsinna kalla öl i solen:-)

min kärlek vad go han e nu har han slumrat på sofflocket..min underbara prins..

ne nu ska jag sträcka benen känns så stelt efter bilresan ha en bra dag i solen för de har vi

puss å kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0