mussstiskt

mm fick en julklapp på posten idag å ingen avsändare:O men tyckte jag kände igen handstilen så jag har mina misstankar.. nu saknas bara julgranen som klappen kan ligga under hihi.

på söndag ska jag handla lite klappar vare tänkt har ingen aning om vad jag ska köpa till nån.. suck svårt som fan.. men någonting ska jag minnsann hitta .

ska slå in en mjuk julklapp nu så måste leta kartong i brännsäcken. :o

iaf så va kusin amsi här nyss å de e lika skönt som alltid att träffa henne.. vi kom ju varandra riktigt nära i högstadiet så hon e den som står mej närmast tror jag faktiskt ..fast än vi träffas så sällan så förstår hon mej å det är aldrig krystat när vi träffas.. skönt som fan att ha en sån vän:)


här e hon btw..



ja hon hade me sej massa gamla bilder från estet å jag kom på en brilliant ide som jag hoppas jag hinenr fixa iordning innan jul till min nybliva stockholmare:P saknar dej vänen min. vem ska jag nu umgås med?


har köpt en present till camulla i födelsedags present åxå men vet inte när jag ska hinan lämna den men de löser sej nog ..ska bli kul att träffa henne åxå..


annars händer väl inte så mykke har handlat mat för denna månad nu fattas bara någon enstaka sak sen e de klartt å julskinkan ska griljeras imorgon å på torsdag ska plastgran inhandlas:) förstå gången jag har julgran sen jag bidde hemma.. kul som fan.. vuxet de känns=D  vill ha riktig men testar med plast för katternas skull först å främst.


imorgon ere nora igen å städa städa städa:( suck.. önskar jag slapp helvetes resan men men.. blir väl efter årsskifter får jag hoppas annars blire tvären för cissilalia å de e inte skoj när jag sätter mej på tvären ska ni vet hihi.



haha gammal bild som faan.. typ 20 kilo lättare än nu:P

nu ska jag snyfta til ltitanic å slå in klappen jag hittat idag.. å så hör jag att katterna vill ah kvallsis så nu måste jag kila

ha de så bra puss HEJ!








Kommentarer
Postat av: jenka

haha nej d tror alla.

ja ska ju in å gadda mej imårn

god jul på dej puss

2008-12-22 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0