Fett ovärt!

ja de e fan fett ovärt me åska..jag hatar åska..kan de inte bara regna utan detta oväsem som skrämmer död på mej å dom otäcka blixtrarna som tror dom e nå...nee fyyfaan för oväder...

har köpi smått å gott nu så imorrn blire nog tevemys me kärleken..å KRÄFTOR!!! fyyfaan va jag har längtat..hoppas dom e goa nu bara..ska köpa jumbo förpackningen me 50 kräfter i sen å smälla i mej..fyyfaan va gottit...
mm mm mmm



har sjukt ont i ryggen har nysigt så mykke så jag har väl knakat fel på nå..gör skit ont när jag skrattar eller hostar eller andar för häftigt..får nog kika upp de om de inte blir bättre..snorigheten har börjat ge sej nu iaf...n efy fan nu ska jag äta skit (chokladpudding)


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0