husvagnade

ja vi husvagnade måndag em till ons fm de va otroligt rogivande romantiskt mysigt å spännande och roligt..å kallt å blött å varmt haha...

första natten av svinkall men ne hjälp av värmeljus gick de relativit bra och vi vaknade mitt i natten och spanade in den underbara utsikten

   


vi spenderade tisdagen i dom 17 graderna som va i solen genom att promenera å utforska stället å där mitt i allt virr varr av skogsvägar hittade vi nå märklig hydda jag badade även på morgonen för att tvätta mej å lurade senare på dagen ner älsklingen i vattner å burr va kalla vi blev

     

natten till onsdag hade vi massa värmeljus tända men vaknade upp av den 26 gradiga värmen..flämt vi släckte alla ljusen och somnade glatt om...men en timme senare hade värmen sjunkit me 13 hela grader..så BURR!! vi tände ljusen å somnade trötta om igen...

jag har också fårr övningsköra massa massa på vägarna å känner mej allt tryggare å tryggare bakom ratten och känner mej redo att ge mej ut på åtminstonde 70 väg nu tror jag..blivit rätt duktig på att backa åxå men måste lära mej backa med backspeglarna huhu svåårt..men men vi får väl åka ut någonstans å testa testa testa...

idag va de så varmt ute så jag badade å tvättade mej men jag ville få ner kärleken idag me men han vägrade så jag mös omkring i vattnet själv bland tusentals fiskyngelstimm

   

jag önskar husvagnstrippen aldrig tog slut...det var så underbart mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0