Karneval

tjoohooo jess idag vare karneval jag å jennifer åkte ner å skulle kika å väl nere träffade vi kusin annsofie katrin oskar camilla titti jossan jens prisca anna kiin(typ den sötaste bebisen), linda med alla barnen å massa massa fler...de va kul..å jag lägger ut bilder imorrn men supermario var ju givetvis bäst! så jäkla lika jue.. snyggt jobbat!!

nu ska jag ta mej en glassbåt å fundera lite.

jossan de ska bli kul å leka me dej den 18e hoppas de e hyffsat väder åxå..åså vare kul att träffas idag å kul att du uppskattade mina suprises...tråkigt att de inte blev mer bygga bara:-P

jahapp nu återstår bara tevetittandet sen sängdags... vart förjävla åksjuk på tåket..cepe tabletter som gör mej åksjuk å svettig..mongo! hehe

puss hej




ps. hej anna hoppas du kommer in på bloggen nu:-) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0