svullen läpp

jao här sitter jag me svullen läpp...men de blev skit bra...efter många om och men:-P  

hanns inte me nå josephine idag:-( nästa gång kanske.....måste se tjock tova åxå jue

sakna josephines å minna sol stunder...aaa me glass å avslagen cola:-) å finkar haha finkhinken ....we got to do that again hehe




nee nu ska jag sitta å hoppas på bättre teve program...å gö lite fler situpps..har börjat göra de varje dag nu..får hoppas jag inte tapapr stinger igen...en situp pe iaf fler än jag gjorde inna så jag gör de jag har lust me..blev kansek ca 30-40 idag...små intensiva med hjälp av en boll och ett element haha....

och några kissande hunden för en tajt stjärt haha

på lördag blire ställdalen woohooo hoppas de e fiint väder bara

våra grabbar har fått nya halsband åxå..dom e rätt duktiga på att tappa så nu har jag köpit såna som inte öppnar sej om man fastnar men dom e däremot elastiska så de blir nog ungefär samma effekt fast dom får nog inte lika lätt av sej dom om dom använder tassen..hoppas för de e buset som gör att dom tappar halsbanden...knas grabbar



aja teven ropar....tjoo bree


kyss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Mie

Ett sista försök... har testat att kommentera 2 inlägg tidigare men DIN BLOGG ÄR SOM TEFLON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visst var det ett fint hus.. suck.. DÄR skulle vi sitta i solen och dricka avslagen cola (asg jag skrev kola först, vore gott va!?) å plocka upp andras finkar! =P

Pussen!!

2008-05-15 @ 22:37:26
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0