varmt men ändå kallt

hja igår så blev de lite vila:-) jennifer ringde å fråga om jag vill följa me till ludvika så jag såg min chans att jag slapp sitta ensam hemma iaf så jag tackade ja å proppade i mej alvedon å så bar de av til lludvika å sen vidare till borlänge å jag hittade massa fina hello kitty saker på lagerhaus:-)

idag ringde min kära linnea som jag saknat arslet av mej på för de va så länge sen...skönt att få prata av sej lite...bestämde att vi måste träffas til lludvika festen iaf om vi inte hade tid i helgen.


jag å johanna skulel på monster trucks men de ser ut å bli regn så vi skippade de å så bestämde vi oss för att de va billigare me glass så de fick bli så istället..


nu ska jag lägga mej på sofflocket å vila armarna som e helt slut plippade nu..




faan nu kikar sol jäveln fram!! passa på bara för att vi handlat upp monster truck pengarna på glass å bananer!! cepe sol kom tillbaka imorrn så jag kan ta en promenix i solskenet istället...morr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0