mykke mykke mykke å blodtrycket e högt. märkligt.... not!

ja du här händer de grejer vill jag lova .. phu vet inte var man ska börja mycket e ju rätt privat å ska inte skrivas här men det har varit en hård månad kan jag säga. å våran älskade hamster tjej har varit jätte dålig å vi satt väl å va rädda att hon skulle försvinna för oss vilken minut som helst men efter en middags lur vakna vi åd hade döden varit å knackat på men tog fel å tog en av öken mössen iställen =/  fullt kry å inte alls gammal fick Mysan en alldeles för tidig död. men sånt e livet. idag fick vi ta bort våran älsade hamsterskrutt Tjernobyl hon va jätte dålig å frisknade inte till sej å med hennes ålder kände vi att de v ade enda rätta. svårt val men så fick de bli så lite tomt här nu. :( två mindre ju.

allt julhandlande får ske nästa helg å de komemr stressa skiten ur mej men jag har iaf 4 klappar klara å två av dom e mest skoj grejer å två e riktigt bra grejer man blir avundsjuk på men dom e begagnade men välvårdade så de hoppas jag blir bra=) nyfiken? hihi!

så de blir mest struntsaker til landra nu eftersom vi hade tänkt å satsa mest på dom minsta i den stora högen så de inte blir så dyrt åt våran budget.

å jag längtar efter att få ta ut min nygrilljerade julskinka å känna lukten å senare så lägga på en julknäcke å me lite senap på .. mm mm mm *dreggel*


usch va jag saknar hamster skrutten har bara en energisk överaktiv ökenmus som inte vet va hon ska gö utan syrran :( å grabbarna kattrumpa givetvis men dom e ute på kvällspromenad å kikar rått utbudet på åkern =) hihi söt grabbarna.

sitter å väntar på riset nu (flyger i väg i tankarna som i scrubs å tänker på reklamen hahaha "riset e färdigt")
blir kyckling å currysås till mmmmummmmaaaa

ne nu ska jag värma händerna på älsklingens mage<3






bajbaj kycklingpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0