skallebang

ja fyfan vikken huvudvärk jag har gått å fått:( men har haft min första nässprejs fria natt=) kanske kan bero på de åxå :/

för er som inte vet så harjag extremt lätt för att bli nässprejs beroende ett sprej å jag e fast minst en månad.. denna gång vart de väl ungefär en och en halv månad kanske:( men de e så .. inte lätt me laster å brister å svagheter. å nässprejs beroende e inte så lätt att bli av me som folk kanske tror.. jäkligt jobbigt dom första dagarna men jag kämpar på å sover me tre kuddar istället för en.. e lite lättare att andas om huvudet har lite höjd när man sover.

jag har även lagt til llite fler länkar till bloggar å sånt jag brukar kolla runt på om dagarna läs å njut..


idag har jag gjort semlor så jag sak snart ta mej en semla me hetvägg tror jag de blir denna gång. .såå förbövelens gott så fy bubblan alltså. (hetvägg=varm mjölk)

imorgon ska jag åka in på min förata teori lektion i körkortsteori sk abli spännande bara de att jag e inne två å en halv timme inna kursen börjar så de kan bli lite lätt långtråkigt.. ska försöka fördriva tiden me nå skoj som tex boka tid för ifyllnad på tatton å kanske kika efter nå rea fynd tills jag får cash å tjåla skit me systra mi över en baguett om jag har råd..


vi får helt enkelt se.. karlarne gubben har inte ringt ännu så de blev inge nora för mej idag.. jag lämnade meddelande til lhonom vi tio i mårse men ingen som ringt än. .så förbannat oseriöst! men bara att stå ut . finns inge jag kan gö för jag har ingen talan för jag e bara en sjuk arbetslös liten parasit som ingen arbetsgivare vill ha.. *kräks* jag e så trött på all skit nu .. vill få ett jobb som kan ge mej några timmar i veckan åtminstonde så de bli lite mer än 5000 i månan att leva på.. får ju förfan leva som grottmänniska.. å skulden till sambon bara växer å växer pga min dåliga inkomst.. jag e så less på de.

han e ju så snäll som lånar ut men jag får sån ångest å skuldkänslor över att behöva låna å inte kunna betala tillbaka på engång:( de tär på mej att behöva ha de så.. om jag bara kunde fixa så lånet e betalt så kan jag känna mej lite mer happy iaf.. fyfan va jag hatar att behöva låna pengar.. finns fan inge värre..men va ska man gö me sämsta ersättningen i världhistorien?


nu blev detta inlägg lite längre än jag planerat hihi men jag fick iaf skriva ur mej lite ..de behövs de me.. å linnea jag saknar dej mega massa.. ska försöka planera in en förmiddag me dej när pengar finns.. framöver:/  men relativt snart..
hoppas du e nöjd över bil tittandet idag.

usch va jag önskar jag hade yesman på dvd nu. så jäklarns bra!

ne nu måste jag sluta har skrivkramp..


puss å hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar på... ring mej imorn så ska jag berätta my love, köpte bilen förresten =D puss och kram

2009-01-26 @ 22:57:21
Postat av: Anonym

allvarligt har du inte mer än 5000 i månaden? är det det minsta man kan få eller? d går ju inte ens att överleva på..

2009-01-27 @ 01:11:57
Postat av: CissiLalia

ingen aning om de e de minsta men hade 4700 inan så e rätt nöjd me 5000 nu hehe.. men andra som jag känner plockar ut 9000 i månan så de känns surt å höra:(



ne de går inte att överleva på i know:( men de e som de e å va fattig sjuk å arbetslös. man e inte värd ett skit

2009-01-27 @ 14:04:23
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0