=D

idag har jag vart ledig å jag har njutit varenda minut kan jag löva er!  mamma kom förbi med lite jord så jag kunde plantera ner mina sticklingar jag tatt från min växt som jag inte vet va den heter men den luktar citron å e nån sorts pelargon tror jag iaf så har jag fått ner i en kruka nu iaf så de e ju bra.

det har regnat som bara den å i like it!! men kattrackarna e rastlösa å vill ut å så erom sura på mej för dom tycker jag e dum som inte släpper ut dom men dom förstår inte att de e för deras eget bästa dom får vara inne i värmen å de torra trygga hemmet.
surkatter,.

har beställt två par mysisbyxer idag åxå som mormor ska få betala ha rjag bestämt för hon köper åt mina 4 andra syskon så nu ere min jävla tur:P

å snart kommer nog leggingsarna min syrra ska betala för hon pajade mina NYA helt oanvända när hon låna dom så jag får gratis kläder kan man säga=D me lajkilajk 

jaja nu blire lite vila för nu e kroppen helt slut.


inge kul ¨å bara orka några timmar i stöten sen vila å iaf vara trött dom timamr man e igång.. önskar något kunde bota min kroniska trötthet.. men men de blir nog braaa



djahdjah e iaf super glad över alla fina kommentarer som ploppat in=D tack snälla ni hoppas ni fortsätter titta in då och då alltid kul att se att folk läser ens tankar=D




här kommer mitt nya blonda hår:) saknar dock mitt röda en aning men e skönt att duscha utan att hadduken blir röd varenda gång=D

tjofadderallan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 3 dygn och kan redan nu plocka ut 9 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-09 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0