huhu:(

stängde av teven vid 00.10 eller nå sånt å vid 3 inatt vakna jag av VÄRLDENS ONDASTE tandvärk .. i hela munne kändes de som. tog tablett å de blev bättre men inte bra:( har tandvärk i en tand som inte längre finns ens. å när jag biter ihop göre ont i en annan:(

för dyrt för att gå til ltandis speciellt såhär inpå semestern har jag absolut inte råd. ..suck skulle ju behöva gå men kan verkligen inte pga av de kuk höga priset! blir så less på att allt man MÅSTE ha kostar MULTUM!!

men men så sen igår när huvudvärken började å som gick över i tandvärk som nu är bådeoch:P har jag käkat värkisar så jag dör väl snart. stod i tidningen idag att normaldosen var typ 4 g om dagen bara!! vad tusan de komme rjga ju lätt upp i oj jag ska kunna röra mej när jag har en "dålig dag".

men men jag lever nu iaf.



ne nu börjar jag komma ner i en svacka känne rjag. motgång på morgång å ingen ork å inge pengar. .det tär på en kan jag lova.

jag bryter väl ihop lagom till semestern:( så jag bli liggandes sjuk 4 veckor. kul kul.

vore väl just min tur det.









hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0