ja det ska väl va jag till allt!!

har precis laddat någon jag inte ens känners mobil med 100 kronor !! råkade skriva 076 iställer för 073 så kuk kuk kuk vad jag e förbannad!!

jag hade ju absolut råd att ladda någon annans mobil OCH min!! va ju tvungen å ladda min ju så 200 kronor å fick 100 kronor in på min mobil iaf! ja grattis du med mittmobilnummer fast me 076 istället! grattis!


å så har LokaJanne tydligen gått å dött åxå . trodde faktiskt han va odödlig å överlevde ALLT men tydligen inte. vila i frid du färgstarka man Trekanten blir sej inte lik nå mer.

snart kommer Jennifer å jag ska färga håret på henne..

har btw blekt mitt hår så de e typ guld/ljusorange nu=D vajert!!


ne nu blire ut de e ju LIIITE svalare ute iaf.. e typ 29 grader inne!! huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0