jomenvisstserru

 sitter här å funderar på vad jag ska hitt på
.
saknar mitt röda hår en aning men skönt me blont oxå men blir nog rött igen till vintern kasnke vi får se.

igår kväll vid en halv tio klarnade det upp å vi kunde äntligen gå på en underbar promenad å vart skrämda av bävrat haah det var spännande vi stod å kollade alldeles stilal stod vi men dom vilel inte komma tillbaka jag har ju så svårt att va still å tyst haha. ingen älgjakt för min del alltså haha.


är fruktansvärt abstinensig efter en ny tatto åxå vill börja me min hello kitty sleeve som jag hade planerat men nästa tattoo får bli våran kärlekstatto tror jag minsann. .vill betala min skuld innan jag gör fler tattos.det är ju inte mer än rätt.




är så sugen på att hämta ökenmössen hos linnea åxå om jag fortfarande får. jag vill så gärna ha dom NU=D men buren e kvar på torpet har iofs en subsitut bus så länge men e säkrast me terrarium vad jag förstått så de blir ett sånt man har en anna vanlig smådjurs bur till övers så dom får bo där så länge såntfall.. men e ju bara å hämta buren men guud va jag tjatar!! haha




ska göra rent tjernobyls bur snart våran sibiriska dvärghamster luktar kiss nu. dags å skrubba lite. ja buren alltås inte hamstern haha

å Nils-ivan å Fritz.gerard dom sötkatterna e rastlösa å sura över regnet men dom vart lyckliga i ögonvrån igår när de va uppehåll å dom kunde springa ut ett tag men nu regnar de igen så nu erom surast i världen hihi sötkatterna.

nästa vecka kommer väl mina leggings å förhoppningsvis mina mysisar som jag beställt någon storlek för stora så jag verkligen kan MYSA!! skönt me STORA kläder. e ju mudd nertill å snörning i midjan så de blir nog prima ballerina detta.

hade planerat in ett besök hos päronen idag
 
men har sån mensvärk å tatt painkillers så då ere bäst å va hemma jag blir så irrig av dom så .måste byta kan ju inte gå me ständig smärta bara för att jag e rädd för att äta min medicin. för jag blir svettig irrig kliig snurrig dåsig illamåendes å skakis å pratglad .. jag skrämmer ju folk ju haha.


ne dags för ett ORDENTLIGT doktor besök har lite att ta itu me..  jag e en trasig människa med alla möjliga fel =( men men e så dyrt att gå te doktorn så vi får se.
 det här fick jag när jag va duktig å kollade sänkan eller vare heter.


två veckor kvar tills semester nu .ska blir så skönt .inleder semestern med en cinderella kryssning. ska köpa hem lite sprit så jag bjuda hem LINN på en Sanfran-Cissi=D hihi

ne ni nu ska jag vila lite inna jag tar itu me tjernobyls bur.


ha de bra i regnet för de har jag=D
ps. tänk på att de e nu emn kan titta på film å spela teve spel å data spel utan att behöva känna ångest=D ds.




bajbaj

Kommentarer
Postat av: lollo

allt bra :P

2009-07-11 @ 13:57:35
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg ska vi följa varandra?

2009-07-11 @ 16:14:51
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: sarah

hej! jag tänker på att ha en tävling!

vinnaren blir "Länkad" på min sida i 1 vecka!!!

allt man behöver Göra är att berätta om sin egna blogg och

vad som är viktigast med den! vinnaren blir länkad såklart i en vecka! hör av dig =)!

fin blogg btw!

2009-07-11 @ 16:34:07
URL: http://sariiism.blogg.se/
Postat av: Patricia

hej, sjukt söt blogg måste jag säga!



skulle du vilja hjälpa mig att bli månadens blogg?

rösta gjärna http://jsomijulia.se/finalisterna-juli/#Kommentarer

tack på förhand!

2009-07-11 @ 16:45:37
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: hihi klart jag tittar in på din om du tittar in på min =)

2009-07-12 @ 11:11:25
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhå, nu vart jag riktigt sugen på en sanfran-cissi :D OCh, du passar riktigt bra i blont, så de får du spara ett tag till :D



Och ja jag tänkte faktist på folket som var där i, i andra filmen är de en liten tant som springer för sitt liv :/ Men, dom kunde ju inte tänka på allt när dom gjorde de där :P

2009-07-12 @ 11:26:44
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad cool hårfärg du har =)

2009-07-12 @ 19:11:11
URL: http://www.randys.se
Postat av: ♥jenny♥

choo tack för kommentaren haha så himla söt blogg du har=)! ahh vad har du för taatueringar då eller e de helokitty som e den hhaaha jag gillar den där stilen vill ha nått neon färgat crazy från foten upp över benet men vet inte vad än något med neon rosa rosetter hehe

2009-07-13 @ 20:01:01
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0