ooo sitter i valet å kvalet

vet inte om jag törs klippa mej eller inte.. vill toppa lite så de gulrosa försvinner lite iaf. så man blir lite blondare. men nu när jag äntligen fått de långt igen så vet jag inte om jag törs =S  jag klipper ju alltid mej själv så jag har mej ju bara själv att skylla om nå går snett.. hah ahar inte gått till en frisör på många år nu.. eller jo en gån sen studenten de va när jag ville ha kort i nacken å långt fram å de gillade jag gryyyymt mykke men de vill jag bara ha när jag har svart eller rött hår eller båda som jag åxå har haft. inte som blondisch.... svårt svårt.. 

men kan ju cutta av iaf  4 cm å fortfarande kunan ha frisyren jag brukar så vi får se.. brukar sluta me att jag stå i badrummet me saxen i högsta hugg. emn eftersom de e i nacken så vill jag ha lite hjälp. kan ta så långt jag ser men mina armar pallar inte så bra så vi fålla see va som händer em mitt håår.

usch va jag längtar tills torsdag då blire kryssning för hela slanten.. eler ja inte hela men blir massa taxfree handling iaf. så jag äntligen kan göra mina goda drinkar^^

men fy bubblan vad tiden går sakta när man har nå att se fram emot :P huvaligen säger jag bara.. 

ne lite roliga youtube klipp tills dess kanske? 
haha




man ska inte bry sej så mykke om vad andra tycker det är det som krossar oss i slutändan. tro mej jag veet!!



jag vet att jag behöver gå ner iaf 25 kilo men pga av min sjukdom som gör de svårt att röra mej å med mina onda criklar inom mat så är de inte lätt ska jag tala om. jag får kämpa varje sekund för att orka leva med mitt utseende.

Kommentarer
Postat av: adina

ja verkligen :O undrar vad folk säger om våra stilar om 40 år.. :)

ps, din länkning är fel!

2009-07-26 @ 11:44:06
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: CattiisEriksson

Hej, jadu jag gjorde ingenting i lördags var hos en kompis å så, hur var din helg ?



ps. kolla din bloggadress för den är fel :o

2009-07-27 @ 11:38:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: plinn

Drinkar till miiiiig hoho ;) haha

2009-07-30 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0