buöhhhhee

ja ungefär så e de. efter 4 dagars ledigt vill man inte alls tillbaka till en praktik på heltid som ger lika lite som man får när man e hemma :( fyyfaan va träligt jag har de i mitt huvud just nu. ångest panik å lite mer ångest e sånt jag får i sådana här lägen. när man vill men ändå inte. beslutsångest i hööög grad:(

nej usch en lugnande vore fint nu å sen natti natti så jag intehinner tänka så jävla mykke.. om jag ändå kunde få stänga av mina tankebanor som snurrar å snurrar å snurrar stup i ett. det vore så jävla skönt.

slippa behöva bry sej å bara få leva som en normal människa slipap min ångest å panik planering å stressen å allt som hör till. 

i like to be normal:(

men jag har lärt mej leva med dethär så det är ingen fara med mej. bara att bita ihop å stå ut tills de e över å försöka tänka på nå bra så hjärtat inte hugger så av all ångest jag har över massa strunt.

jag e så otroligt glad som har min kärlek vid min sida som stöttar mej å förstår mej å lyssnar på mej å hjälper mej så oändligt mycket. du är mitt allt älskling glöm aldrig det:)

jag älskar dej U

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej, alltså jag tänkte mer storhetsmässigt. men sen har jag tänkt på de hela dagen. Och elvis lär har varit sjukt mycket mer älskad. Och tycker michael inte har gjort musik sen jag föddes eller något liknande. jag har sånna problem med de här. haha ^^

2009-06-26 @ 16:46:45
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0