ajm nöjd


min mysiga 70-tals kofta(den ena äger en till)

min supersnygga lila 80.tals träningsjacka hihi



jag har nog inte riktigt vant mej vid detta å e fortfarande chockad varenda gågn jag går förbi en spegel.. har ju haft svart hår med röd utväxt i iaf 3 år nu så de e svårt att släppa det.. men de e ju en vanesak.. gilalr faktiskt mitt eldiga hår å ska nog bara bleka "topparna" en gång till sen får de nog vara så under våren.. i like it! jag e ju inte som andra å vågar ju vara annorlunda så ajm nöjd!







men ena katten e inte riktigt nöjd med min nya hårfärg å visade sitt missnöje med en atack mot mitt stackars hår när jag försökte vila igår hihi sötkatt.drog å tuggade i de där håret så ujjejujj





hihi nu ska jag fixa maat!



tjilivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0