ojojoj

ja jag har inte riktigt orkat uppdatera sen helgen men vill ni veta nå kan ni ju fråga:)


tänkte bara skriva å beraääta att om ca två veckor börjar jag min praktik på Bergs Kraft och där ska jag först å främst LÄRA mej hur man scannar å sedan få scanna in kartor å dokument å grejer som tex destinationer å saker som handlar om gruvirna å borrningar här i trakten och runt i kring.. ska bli jätte spännande jag som älskar att lära mej nå nytt å pyssla me gamla dokument å sånt. hoppas jag kommer trivas


sen måste jag ju åxå be om hjälp.. vi behöver en soffa haha för våran står nu utan ben för den e paj haha men men vi får väl ha så så länge.. e ju så förbenat dyrt me soffor så de e ju vansinne..


jag börjar blir förkyld eller ja jag ÄR förkyld men inte lika illa som min älskade U .han har legat genom förkyld å sjuk här nu men imorgon blire jobbet för han. själv var jag iväg te nora idag å vart så lycklig när jag fick reda på om praktikplatsen.. fatta att de kommer ta slut på pendlingen.. fyfan va skönt!


ne nu blire mysa lite i våran soffa som har närkontakt me golvet å är lite låg haha känns helknasigt!


kram å puss RymdRoines buss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

knullat sönder soffan?

2009-03-27 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0