ledig dag men fullt upp

ja jag hade tänkt mej en rejäl sovmorgon till en sisådär 12 eller nå men vid åtta klev jag upp å började tvätta å så pula jag lite i "trädgården" å in å fixa frulle å då ringde jennifer så jag föjde me henne å lilla plutt Perla till vetrinären i ludvika å så vart de donken å sen lite åkning fram å tillbaka=D å sen när jag kom hem ner å ut me tvätten i me ny å hänga blöta tvätten upp å äta "frukosten" å precis när jag la mej i soffan kom U hem å då vare bara ner i tvätten å ut med blöt i me smuts å upp me blöt tvätt å åka till ludvika igen först till päronskogen å byta bil sen brum brum till ludvika fixa dona handla å sen hem igen å lasta U åkte å bytte tebaka bilen i päronskogen å jag damsög lite snabbt sådär halv fusk men bort me de värsta å sen ner i tvätten ut me blöt ner med torr å all tvätt iofs å sen hänga blöt uppe i lägenheten så de har jag gjort fram tills nyss å gick jag å fixa disken å vattan jordgubbar å morötter tomaten å vitlöken å gräslöken å så sen sattejag mej här så nu väntar jag bara på att U ska komma hem så vi kan dra ner till mina päron så karlarna får gräva lite så jag å älsklingen U får åka hem å äta tacos sen hihi...





ja så har min dag sett ut idag.. tänkte ta en sova ut dag å typ bara sova heeela dagen men tji fick jag.. men har haft mega massa trevligt iaf å de e huvudsaken=D



sova får jag gö när jag dör


tjotjo

Kommentarer
Postat av: linnea

Du är så himla fin med ditt röda hår och med blåa kläder till mitt hjärta :) önska väl jag vore lika het som du :)

2009-05-19 @ 07:17:30
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

tss du e ju tuusen miljoners gånger hetare jue!

2009-05-19 @ 17:23:43
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0