blandade känslor

 ja idag va de ju som sagt min födelsedag och den började fantastiskt klockan 00.15 med paket på sängen =) å på fika rasten på jobbet fick jag världens finaste blomma men sen fick jag ett tragiskt besked om att mormor å morfars katt hade lämnat oss för att åka upp i himmelen :(

dagen fortsatte i all sin hast med trevliga människor underbara fina presenter å gott fika å i slutet av dagen fick jag ett tragiskt sms till att Wilma (vänenns underbara vovve) hade lämnat oss.

så det har varit både glädje och sorg idag väldigt blandade känslor. det får en att stanna till och tänka efter och vara extra vaksam å tacksam över det man har och jag är så fantastiskt glad över att så många människor gjort min dag så underbar tack så jätte mycket =) ni ska veta att det uppskattas ^^


ska gosa med mina grabbar min älskade kärlek å våra små tjejer å berätta hur mycker dom betyder för mej
för glöm inte att berätta för era älskade vad dom betyder för er för vem vet när ni ses för sista gången.

glöm inte säga -Jag älskar dej! till era nära å kära




puss å kram
ni betyder mycket för mej <3









Vila i frid älskade Simba du lämnar ett tomrum som inte går att fylla







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dej !! och jag har en gåva som du får nästa gång vi ses :P

2009-11-22 @ 21:51:26
Postat av: Anonym

från mej alltså :)

2009-11-22 @ 21:52:37
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0