*gäsp*

ja snön e här iaf =) och det gör mej lite gladare iaf. men värken å tröttheten tär på mej :( orkar inge mer. men imorgon ere doktorn igen .. men som vanligt kommer jag fega ut å inte våga säga nå men nu MÅSTE jag .jag måste stå på mej.'

jag har så ont å e så trött så jag vet inte om jag orkar gå till jobbet imorgon. de visar sej. får gå å lägga mej nu så kanske de går.

önskar jag kunde ha en helg eller till och med en vecka för en helg räcker inte. men en vecka bara till att vila ut å inte ha nå måsten å nå att göra å bara vara med min älskade å känna att allt e bra.

jag blir så trött å slutkörd av att bara ha en enkel "vanlig" grej på dags schemat. som tex gå till jobbet gör mej slutkörd av att tänka på allt som hör en dag till. svårt att förklara men jag måste tänka igenom varenda steg å sak för att jag ska kunna somna tryggt. å inte ens de klarar jag.

att somna e för mej jävligt jobbigt då allt som hänt under dagen allt jag gjort allt jag sagt allt andra sagt å gjort allt jag glömt allt jag ska göra dagen efter allt jag ska säga alla steg hur jag ska gå hur jag ska börja dagen vad jag ska äta vem jag kommer träffa vilka som kommer titta på mej vad jag behöver förbereda . katterna mat å vatten klapp gosa mössen mat å vatten gosa klappa hamstern mat å vatten klappa gosa allt allt allt bara snurrar runt som en orkan i huvudet på mej. så jag kan inte sova.

e de tex nå jag ska ha med mej till jobbet utöver de vanliga om jag kommer på de när jag gått å lagt mej å inte orkar upp kan jag vaknta tusen gånger å måste tänka på de så jag inte glömmer men ändå glömmer jag de.

inte så enkelt med andra ord. jag har mycket i mitt huvud.

så jag e så otroligt glad som har världens bästa pojkvän/sambo/fästman/livskärlek i mitt liv. han e så underbar mot mej å jag älskar honom otroligt mycket. tack för att du finns älskling vad skulle en irrpanna som jag göra utan dej`?


ne nu blire nattinatti



ps bilderna e tagna imorse å de har snöat konstant hela dagen så de e BETYDLIGT mykke mer nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0