jo men visst serru jag lever minsann

ja jag har haft en turbulent tid här nu ett tag. har varit både de ena å de andra å kroppen blir sämre å sämre å jag får ondare å ondare å så men humöret e på topp.

jag fick idag veta att jag får vara kvar på min praktik plats (där jag varit sen april)!!!! så jag e så förbannat glad så de går inte att beskriva!

jag älskar verkigen stället å alla människor där de e som en andra familj å ett andra hem lixom allt känns så bra där ^^ så jag e super gla att jag får vara kvar ett tag till. som sagt jag e så glad för varenda dag jag får vara där.

så ikväll blire panpizza å DH å cola för att fira =)

å idag har vi varit till Jennifer som fyller år idag =) GRATTIIIISSSSS

har målat me jobbet idag de va fruktansvärt roligt =) haha vad man kan skratta åt tokiga saker ibland alltså.  frisk luft e bannemej farligt hihi


halkan e avklarad å nu återstår någon körlektion å sen the final tests =) men de e en ekonomisk fråga just nu. hade velat boka lektion nu på en gång så jag får de gjort men de löser sej nog. sen blire plugg plugg plugg


hade ju satsat på körkort innan nästa år men eftersom pengar inte växer på träd å me jul å födelsedagar så får vi se hure blir. ska skynda mej så fort jag kan iaf.

ne ville bara uppdatere er om att jag faktiskt levde så nu vet ni de





nu ere DH!!




tjotjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att du mår bättre (: och snart kommer snön då ska vi åka puuulka ;)

2009-10-30 @ 09:11:18
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0