huvaligen vad jag e trött

jämt jämt jämt e jag trött å snurrig å har ont:/ hatar denna period just nu :( men bara att hålla ut tills en bra period kommer. (hoppas bara den kommer)

har fullt upp nu egentligen men eftersom jag e helt orkeslös å har ont överallt så blir de lixom liggandes på hyllan tills älsklingen kan hjälpa. e dags att ställa lilla rummet till rätta å göra snyggt där så våra gäster iaf har ETT rum dom kan anse som välstädat å snyggt haha.
å så har jag ett projekt där prorslin sk abytas ut i skåpena . har fått delar så nu ägerjag en fullständig 70-tals servis=) naaajs.

å så harjag tusentals grejjer som måste fixas såsom tvätt å städ å bära grejer till förrådet å skaffa hylla/skåp å skrivbort å mindre databord till lila rummet så allt kan ställas iordning där inne snart=)

ÄNTLIGEN SKA DET VARA ANNAT ÄN SKRÄPFÖRRÅD DÄR=)

på lördag ere handlings dags så vi drar till Willys i ludvika men på vägen dit stannar vi på gränges marken å eventuellt käkar varsin langos=) sen vidare å shoppa hem mat för månaden.
är en sån där månad där nästan ALLT e slut hemma så de kommer bli dyrare än vanligt men man får tänka att de räcker en hel månad å plus lite till till och med ^^

längtar tills kopparbergs marken hoppas alal e krya å så å att linnea kan komma å att vi får de trevligt.


nu ska jag ringa mamam å kolla hure va me hyllfronten om dom hade nå som vi kan få ta så länge tills vi köpit nå.


baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0