dåså

inte så mycket ork till att blogga nu för dagarna men kan ju säga att lägenheten e vår snart papper ska skrivas på i slutet av denna vecka förhoppningsvis ^^ så då börjar nästa underbara steg i vårt liv =)

på jobbet har jag fått en ny "elev" att lära upp är så kul när man blir uppskattad för de man kan och att man får lära ut något man kan e ju fantastiskt skoj ^^ jag har ju lärt upp tre stycken innan och gillade de mega massa.

nu har vi äntligen blitt av me Telia, sagt upp telefon bredband å kanaler å från å med idag e de borta =) UNDERBART ^^ vi har ju abonemang på mobilerna och skaffat mobilt bredband men sparar 600 spänn minst iaf =) skit telia nu slipper vi er hihi

sitter just nu i soffan me laptopen i knät å väntar på att tjejerna ute på gården sk asluta spela badminton så jag törs släppa ut katterna. tjejerna här breve e nämligen inte så snälla mot katterna så då fårom stanna inne när tjejerna e ute. men snart flyttar vi ju så då slipper vi skiten här =)

ljusare tider ljusare tider =D



smakprov på lägenheten?



okej da =)

jag ÄLSKAR 70-tal =)



bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj lite annorlunda =)

2010-04-08 @ 16:56:34
Postat av: CissiLalia

inte på 70-talet <3 =)

2010-04-08 @ 19:49:54
URL: http://CissiLalia,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0