hejdåå :´(

idag åkte min älskade lillasyster johanna till Linköping för att studera där och jag lider av smärre sepatationsångest så de känns lite hårt men jag tror på henne och vet att hon kommer ha de bra och det är ju bara 3 timmar (bara) så vi kan ju ses ibland iaf å så kommer hon förmodligen upp redan till kopparbergs marken nu den 25e september så de e ju bra..


helt sjukt träffa henne igår men saknar henne radan grymt mycket .. usch ...

vi hörs via mobil å msn så de känns ju skönt iaf.. tackålov för webbcam =)






annars händer inte så mycket semestern e över å tillbaka till jobbet vilket känns störtskönt <3

börjat sjukgymnastik vilket känns skönt åxå ont som fan men man får tänka långsiktigt
börjat "banta" lite hatar egentligen de ordet men ska iaf försöka gå ner i vikt så mycket jag kan behöver väl gå ner en 30-35kilo kan jag tänka men minsta lilla så e jag nöjd.

håller på å fixar minsta lillsyrrans hår åxå ska bli grönt vilket jag tycker e as läckert p skulle vilja ha så själv men känns som om jag e för gammal för knasiga färger

ja de va väl en liten uppdatering iaf


bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0