de va de de

ja min smärta har vuxit sej stark å e värre än tidigare. men inte lika iolla som i början när jag blev sjuk men nu är de inte alls bra med mej men men  skönt me långhelg. va ledig i fredags då bilen v apå "två års kontroll" hihi (service) å där inne såg jag Per Fritzell från galenskaparna!! den ni!! =)

vi har varit duktiga idag å rensat byrån på onödiga papper å skit å hittade då grabbarnas vaccinationsintyg/behandlingskort och insåg att vi räknat tokigt på när Gerard skulle få sin spruta härnäst. hade räknat med här i början av 2010 men va visst oktober 2009 men kansek inte gör så värst mycket om man e lite sen. bättre sent än aldrig heter de ju =) så nu har vi bokat tid till han så han får sin spruta å en liten hälsokoll åxå ^^ våran runding kanske e för rund? vem vet !hihi nee daa de tror jag inte men en liten koll inna 4 års dagen kan ju vara passande.

tvätt i maskinen nu å idag hade fimparna få tvättstuge golver förökat sej till tre!!! äckligt värre!!

nisse kom in här om dagen å betedde sej underligt å vi tror han fått stryk eller nå han gick försiktigt å ville inte bli klappad å kurrade inte å man fick inte lyfta honom då skrek han. så ont hade han iaf å någons långhåriga katt hade lämnat DNA på nisse i form av en stor tuss av päls så förmodligen vare kattslagsmål.

luktar mer å mer kattpiss ute för var dag UNDERBAAART!! fyfan alltså kastreta era katter om dom ska va ute!! äckligt!!

iaf nu ska jag ta mej en fude å återgå till sofläget för nu ger ryggen upp snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0