trött på motgångar nu :(



ja när man äntligen kämpat å kravlat sej för de högsta berget .precis när man börjar nå toppen å man känner att allt börjar ordna sej å man äntligen kanske skulel kunna få vara gladen längre tid å känna att de kanske inte e så tokigt de här då får man en hård spark i ansikter å man trillar ner å ligger å åmar sej blodig i leran å man måste börja om från börja IGEN.

så här e de ALLTID när jag vill något när JAG känner att jag har nå på G när jag kanske har funnit något som kan göra mej frisk. då ska de alltid sättas stopp för.

denna gång va de givetvis ekonomin som vanligt :(



jag älskar mitt jobb å trivs som fisken i vattnet å älskar mina kolleger som e mer som en familj till mej än som arbetskolleger.

men jag måste ha pengar :(


hur ska jag annars kunna leva?





DILEMMA



























what to do what to do?






trött på motgångar nu.






















tack för att du håller mej uppe å lyser upp mitt liv med all din underbara kärlek min underbara U =) jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0