burr!!!!

ja vi hade här hemma hos oss som kallast -31 grader inatt!!! burr!! å inne 17 (lagom skoj i en relativt ny mordern lägenhet osm vi ändå bor i) å så åkte vi å storhandlade idag å när vi kom hem vare 16 grader inne å -24 ute

nu ere -23 ute å 18 inne men då har vi massa massa ljus å kupévärmare igång. burr burr burr.. nu e jag trött på å frysa!! å de blir ju inte bättre av att jag fortfarande e förkyld snorig å frusen ändå å sen detta. ne fyytusan!!


men men

imorrn ere dags för jobb =) tråkigt å gå upp "tidigt" men e ju hemma vid 13 igen så de ska bli skönt.
ska ju testa nya tider för att orka mer men vi får se om en timme räcker för mej men de e ju en början.
sen kansek man testar å börja senare å såna grejer man måste ju pröva sej fram för att få harmoni å balans i livet. man ska ju orka leva åxå inte bara jobba. å så ska jag försöka få fart på min doktor så han inser allvaret i att hjälpa mej me min smärta å trötthet.

jaja nu ska jag försöka spela lite sims får vi se om de tänkte hänga sej nå idag eller.  ska bara låta datorn göra klart virus kollen inna jag börjat så de inte segar sej allt för mysche.



nene baj bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0