envisa förkylning!!!

dags å ge sej nu va?? nehepp ... men jag känner mej liiite piggare iaf. inte så ont i halsen längre men hostig å snorig .


idag ere dag 2 på viktnedgången å de känns fortfarande bra nog för att jag drömt om fudge hela natten emn ändå haha. tillochmed kände smaken i munnen när jag vaknade.
 idag började jag trappa ner på oboy istället för 3,5 eller 5 dl glas tog jag 2dl oboy idag de duger fint d eme. har ett mindre glas som jag tänkte trappa ner till senare. men oboyen e de enda som håller mej uppe just nu hihi nee da men de e bra gott. å jag tar bara ett glas morgon å kväll å de ska de bli ändring på åxå så  småning om men just nu ere så. ska dricka juice istället men tar men de sakta gåre bättre.

inte sluta helt med att äta eller dricka onyttigt bara äta å dricka med måtta de tror jag mest på. man måste ju ha sina "morötter" så de funkar för ens egen skull.

ne nu blir de ett glas viktkontroll å sen lite Sims

ska se om de fortfarande bara hänger sej. det har hängt sej på ett å samma ställe (i frankrike)flera gånger om å nu igår började de hänga sej i hemmet i byggläge i köp läge å i boendeläge!! irriterande. e nog min prutt dator som e knäpp men jag ahr mer än de som krävs men de e nog en liten jävul inneboende i min trögdator. som gillar att jävlas.



jaja baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0