jaja linnéa de va ett jävla liv ^^

haha ja men pasta sallad utan mangoraja e som cheeseburgare utan ost , som hamburgare utan kött, som kinamat utan sötsur sås, som påsk utan godis , som jul utan klaooar, som midsommar utan snaps ja ni hajjar!!

sådärja =)

fy i helvetes jävla apröv va de snöar!! jag e sjukt trött på snön jag trodde aldrig jag kunde tröttna på snö m,en jag hatar den just nu. vill ha VÅR NU!!!

vill komma ut å röra på fläsket så de syns nå på vågen att man försöker gå ner i vikt.
situps funkar lixom inte på samma vis man måste promenada lite granna.

grabbsen kommer förmodligen busa skiten ur oss inatt å de vill jag verkligen inte! jag ska upp till jobbet imorrn måste iväg nu men huvudvärken vill inte ge sej men känns så fel å vara hemma jämt.

tänkte kolal blodtrycket nästa månad men kanske ska göra de snart? men de kostar sej å besöka läkare:( måste spara til lalla hjärtans dag ^^ då ska vi kanske boka bord på jensens :)  gött gött men de beror lite på ekonomin som sagt å då får man offra lite ..

nehepp lite sims nu kanske?



jaa jusst de Jenniii va här igår ^^ längesen jag träffa henne så de va kul .kul att se att de går bra med allt .^^




bajbaj

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi mitt hjärta vad vore livet utan lite livat :P asg Love you!!

2010-02-02 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0