funderar på avslut

jajag funderar på om de e dags att lämna bloggen bakom mej. den har varit bra för mej men jag har varken tid eller ork att skriva längre så känns meningslöst lixom. finns ingen inspiration.. men jag vet inte...

idag fick jag mysa me en liten pojk vid namn sonny som föddes den 5 juni så otroligt söt. inte riktigt nöjd med situationen men så söt så lde gjorde inget att han va arg som ett bi. hihi tack jennifer för at tjag fick träffa honom <3


i lördags va jag å min kärlek i parken zoo första gången iår å de vart årskort som förra året. perfa!! mös runt trots lite regn då å då å en död antiloop åxå haha ja ujjeuj vilken action... å två super coola myrslokar i stoleg extra large skit frääääna!!

johanna min lillasyster har nu avklarat sina tre år på gymnasiet å tagit studenten som tradition =) å så fyllde hon ju år samma dag så två flugor i en smäll hiihi tur me vädret hade dom iaf de va skönt för dom



sj har vi legat sjuka i förkylning men de börjar ordna upp sej lite nästäppa pga nässprejen kvar bara.

grabbarna får nu bara vara ute typ varannan var tredje dag så dom lär sej vart dom hör hemma å de funkar super bra dom e inte borta så länge då heller när dom väl går ut så de e skönt att dom håller sje i närheten...


idag oljade jag möbler på jobbet de va super kul  jag älskar ju att pyssla lite sådär.. slipper man tänka..


fick ett skönt besked idag som gett mej lite jävlar anamma så nu blire nya tag



nästa vecka har jag två stora grejer på g får se vare blir av me de.. hoppas hoppas




nehepp snart slutar älskling då¨blire myys.. ska nog ta mej en några digestive me smör å ost som kvällsis nu..


får se om jag lägger ner detta eller ej men vi fålla se ...



bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0