okej okej =)

fortsätter väl blogga då :)


igår va söta lilla sonny här med sin söta mamma jennifer å igår va han sömning å sov hela tiden ^^

på onsdag ere nytt prov för mej hoppas de går väl denna gång de vore väldans trevligt tycker jag..

har pysslat på uteplatsen så nu seren riktigt hemtrevlig ut fakriskt =)

blir en tidig kväll för mej idag riktigt trött. men de gör inte vi har ju viasat i sovrummet nu hihi :P så de blir till att kolla på tv6 som jag saknat å disney channel.. mina favvo kanaler haha

jahapp ett ryck i gamla lägenheten imorrn sen ere snart dags att lämna in nycklarna.

grannen krattar så vi får se om jag kan sova haha


jaja så kan de va när man bor nära


ne nu ståre still i huvvet vet inte va jag ska skriva..


bajbaj kycklingpaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0