<3 Sigrid <3

ja idag har ju en supersöt rostfärgad liten guldhamster flyttat in hemma hos oss =) hon fick namnet Sigrid ^^ så otroligt söt. hon har redan provsovit varenda skrymsle i buren inan hon hittade huset med supermysigt hamstervadd i =) så nu har hon precis hämtat ny laddning mat och krypit till korgs.
men hjulet va för litet vi tänkte att de kanske skulle passa såhär i början men hon va så stor så vi tog bort hjulet å får köpa nytt imorgon åt henne. så hon kan motionera lite. annars verkar hon trivas å rultar runt i buren så de prasslar härligt i den spånbeklädda bottnen.

här sover Sigrid breve vattenstället





å så har vi ju tagit nya fräscha bilder på våra kaniner åxå dom har ju blivit så stora nu =)

LillBroschan och SysterYster heter dom ^^



tassen e lika stor (lång) som min handflata =)

dom är av rasen FranskVädur så dom ska vara stora å runda och dom e inte övergödda så tro inget annat :P
dom e ju så otroligt keliga åxå så nu längtar vi tills gräsmattan kommit fram mer s ådom kan flytta ut igen ^^




nehepp nu ska jag ta värkisar så jag kan sova ordentligt inatt..



jaja jag slänger in en bild på Grabbarna också så e hela familjen me ^^ alla mina bebisar <3
mammas hjärtan <3






bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0