Cissi Ettöring

nu va pappas 60-års dag avklarad jag har bokat lite viktiga saker i mitt liv å idag av jag till doktorn å vart remmiterad vidare så vi får se vad som sägs där sen då. men fick även en kur pencillin pga av en hemsk infektion i örat :O oops
jaja tur att de upptäckes iaf  jag hade nog ignorerat de ett tag till å tänk om de spridit sej .ujejuj så nu kallas jag Cissi ettöring haha ja jag säger då de. haha

iaf så har jag börjat röra mej lite nu så de känns skönt .våren har ju kommit hit till oss. i söndags såg jag videkissar på träden å knoppar på syrenhäcken =) å vägen har börjat leta sej fram genom de tjocka snölagret=) så asfaltsvägarna e ju famme äntligen ^^

längtar så tills all snö e borta eller iaf tills de e så pass borta så man har en hum om hur de såg ut där under. man hinner nästan glömma mellan årstiderna hur den andra årstiden ser ut . men jag längtar megamassa till sommar å semester. ska blir så underbart =)


ne nu ska jag tända lite fönster lampor nu börjar de bli skumt inne .

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0