menen HEEEJ de va länge sen !!

ja de vare ju ja här har vi haft de stora flyttlasset å tatt vårt pick å pack å dratt längre ner på gatan till en frantastisk trevånings lägenhet med underbara 70-tals tapeter. precis i våran smak =) vi e inte riktigt klara men sågott som allt e på plats nu iaf å vi har nu bott här exakt en vecka. idag eller imorgon ska vi göra adressändring också då känns de mer på allvar ^^ 

vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om har inte så mycket att tillägga har ju somsagt haft fullt upp med flytten å inte hunnit nå annat

värken å tröttheten e värre än vanligt och orken finns inte alls vissa dagar (oftast)

gjort allergi prov i fredags å nästa fredag ska jag få svar. hoppas inte de blir fler mediciner bara.

ska snart ner å röntga käken åxå de e jag nervös över. har problem me att den lixom "hänger" sej de känns som om den ska hoppa ur led å på nätterna vaknar jag av typ kramp och måste då ligga å trycke fingrarna under öronen vid käken för att lugna krampen så den inte hoppar ur led typ. skit äckligt jag vet men men..


ne nu måste jag upp å skölja ur håret håller på å bleker underhåret så de blir helblond igen nu =)




bajbaj

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja äntligen, sista kvällen jag behöver gå och lägga mej själv nu. Helt otroligt ! :):)

2010-05-10 @ 23:52:23
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack så jätte mycket :) jag är jätte nöjd med den. Tror den är utav märket hellBunny :)

2010-05-17 @ 22:34:44
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej.

Såg att du skulle in och röntga käken, tänkte säga att det är säkert samma som jag haft. Jag har varit in och gjort samma sak med min käke för några år sen, det känns skitläskigt när man vaknar och knappt kan stänga eller öppna munnen. Precis som om käken gått ur led som du säger. Riktit obehagligt så jag förstår hur du menar.

För mig var det iaf pga att jag pressade tänderna och bet ihop skithårt i sömnen, så jag fick sova med bettskena en stund. Men nu har det försvunnit mer eller mindre, det kan komma tillbaka ibland om jag är orolig över något typ. Då pressar jag käkarna hårdare osv.



Tänkte bara dela med mig lite då det kanske kan vara samma sak med dig. Hoppas det går bra på röntgen, det är en ganska rolig maskin ;) lite gammal rymdfilmskänsla över de hela ^^



Ha det!

Kram

2010-05-18 @ 14:23:48
URL: http://zinderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0