sjuk gräsänka

ja inatt åkte kärleken till spanien och kommer hem på måndag å jag kan ju säga att han e extremt saknad hade nog gått bättre om jag inte varit sjuk men vart ju sjuk givetvis så ligger å tycker synd om mej själv ensam men missunnar inte min älskade denna otroliga cansen att njuta av ett nytt land. va har ju aldrig flygit eller varit utomlands jo han i tyskland å ja norge men de räknas knappt när man inte flygit tycke rjag hihi.. iaf så gick resan dit utan problem fick ett sms när dom landat och ett när dom checkat in på hotellet nu väntar jag me iver på hur deras dag i solsken varit. längtar efter honom men e lika nervös så spänd på att höra från honom som om de vora jag som skulel göra allt spännande haha..

nisse skrutten smet ut igår vid 15 tiden och kom inte in förän vid 12 tiden idag han gör mej så orolig å nervös. men skickade ut gerard för att häömta hononm å tio minuter senare kollade jag fönstret å där ute satt dom båda å ville in hihi duktig gerard som hämta hem nisse hihi

envis feber har jag åxå den går upp å ner å upp å ner men envisas med att hänga kvar.. jaja bara jag e frisk på fredag då ska jag ta storastorasyster å lilal lillasyster å åka til linköping till storalillasyste rå hälsa på å hjälpa henne å flytta lite =)


jag reder mej jag reder mej


nyttig utmaning och en ny erfarenhet och äventyr om man ser så på allt man känner oro för så blir man att må mycket bättre och får ut så mycket mer än man kunde tro.

tack mina bergskraftare som hjälpt mej att förstå det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0