Hejsan jag lever!

ja de va ju ett tag sen men jag har haft lite soul searching eller va man ska kalla det. försöker tänka positivt å radera det negativa ur mitt liv. jag har negativa tankebanor jag måste bli av med och det kommer ta tid. det kommer vara en lång process men jag ska göra mitt bästa mer än så kan jag inte göra. jag ska bli den gamla goa glada cissi igen =).

uppdatering eller uppfriskning av minnet:
Jag och min kära sambo har ju flyttat till hus ett torp på "landet" ute i skogen med straxt under 1ha mark och stor ladugård med plats för djurhållning i "mindre" skala =) vi har nu bott där sen april och är så nöjda så det börjar sjunka in att det faktiskt är vårt hur svårt det än må vara att tro det hihi
Frits-Gerard fyller snart 5 (kissemiss)
och våran älskade Nils-ivan blir 3 den 17e maj och vi trodde aldrig han skulle få upp leva sin 3 års dag då han är njursjuk och fick en dödsdom av vetrinären att han skulle bara leva högst någon månad men han lever och har återställt alla värdena trots ena njuren är ur funktion och den andra är bara en tredjedel som funkar men Nisse är våran kämpe och lever och har aldrig varit piggare å busigare än nu och det känns så härligt att se =) Grabbarna trivs så underbart bra på vårat torp som vi har <3
i april firade jag 2 år på min praktik vilket känns oerhört skönt att jag fått privilegiet att vara kvar så länge trots mina svårigheter och hinder i livet
jag har ju gått ner från 100% till att jobba 50% och har knappt klarat 25% iaf men nu ska jag med min nya livsglädje och gnista göra det bästa och ta dagarna som dom kommer inte oroa mej så mycket och alltid försöka =) har nu klarar 2 hela veckor på 50% och det känns fantastiskt jag är så stolt över mej själv och är oerhört tacksam över min chef Gunilla som fortfarande tror på mej det är guld värt <3
jag har köpt bil en liten clio som vi hade inna då det är 1,6 mil till jobbet nu behövs två bilar eftersom älskling börjat me 4skift å jobbar så konstigt så men blir snurrig
jag har döpt min lilla bil till Amber då hon är bärnstensfärgad typ bättre de än Rost iaf haha
vi har gjort gården lite sonny anpassad så min kära vän Jennifer kan komma me sin underbara son Sonny å hälsa på å Linnea med sina underbara barn åxå givetvis ^^
håller på me idéskisser över gäststugan så nin hjärtevän Linnea kan komma å sova hos oss mer och att min syster som planerat att sova hos oss halva sommaren så hon har det bra ^^
vi har fixat å donat lite i trädgården och ladugården det var inte LITE vi får fixa upp efter han som bodde innan men de e härlgt att få jobba för sin egen skull för engångs skull =) härligt <3
nehepp avrunda lite å fortsätta jobba nu kanske.
ha de bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0