ADHD?

  1. idag har jag byggt med klossar efter mönster,
  2. förlklarat ord ,
  3. pekat ut fel på bilder ,
  4. härmat sifferkombinationer ,
  5. härmat bokstavs OCH siffer kombinationer i siffer/bokstavs ordning ,
  6. bildat en historia av några bilder ,
  7. försökt mej på huvudräkning,
  8.  följt mönster i såna därninga kluriga kombinatoiner som brukar vara i korsord,
  9. skrivit konstiga figurer på tid,
  10.  svarat på lite allmänna frågor i historia och dyl,
  11. och allt detta har jag nu gjort för att kolla om jag har ADHD

    jahapp vi får väl se om jag är ett damp barn:(

image58


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damp och ADHD är två helt skilda saker och har naturligtvis inget med intelligens att göra, tvärtom dom flesta med ADHD är mycket smarta och många av våra högsta chefer och andra på ledande positioner har ADHD

2008-04-09 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0