Cherry berry

igår va jag in till benny å tattuerade mej men inan de lekte jag lite med josephine och vi har alltid lika skoj:-) fyndade sex böcker på loppis som jag sitter helt fast i de va nå upp slags verk från början av 1900 talen och en handbok för hemmet från 1943 tror  jag de va å lite olika...spännande såå spännande:-)

 Mobilder:
   
Kommer fler när dom läkt och inte ser så äckligt kladdiga ut men nu ser ni ju på ett ungefär

och igår när vi va på lidl hittade jag en rolig choklad:
 glömde vrida på den men ni ser ju ändå:-)



Och avslutnings vis BotoxGerard:-)

image111


pussHej!

Kommentarer
Postat av: jenka

snyggt =) stakars gerard som blir fotad i pinsamma sits jämt... puss

2008-04-16 @ 14:04:13
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0