Ny tvättade cherry berry

   

Ja jag e super duper nöjd:-)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Solen skiner och jag e på toppen humör..har vaknat tidigt tre dagar i rad och de känns toppen...är mitt humör påväg upp igen månne? hoppas hoppas..känner mej piggare å gladare iaf..å på måndag börjar kickstarten på min bantning igen:-) ska bli så skönt att slippa äta mat..känns som om jag äter bara för att jag har tråkigt eller mår dåligt och riktigt så ska de ju inte vara.

Ska nog ta en bit choklad kaka å njuta av solen idag de e jag värd

nu ska jag ta mej ett glas oboy å njuta gärnet med snoken i mina gamla godluktande böcker

Kommentarer
Postat av: jenka

snygga små bär=)puss

2008-04-17 @ 10:40:40
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0