Sicko!!!!

har märkt av en sjuk trend här i länet och de e att skaffa barn..varför?? varför ska alla ha barn samtidigt? de e ju inte de minsa speciellt då om alla man känne åxå ska ha unge....och hur ska man kunna försörja en unge om man ingen livs erfarenhet har? och varför förstöra sitt liv för en unge som man lika gärna kan få om tio tjugo år? man e bara ung en gång å de ska amn väl för fan leva ut då? hur ska man kunna uppfostra en unge när man själv bara e ett barn? wierd!




ne tummen ner för alla unga människor där ute som skaffar barn!


menmen vill du vara inne och hipp så bli gravid vettja!

sickon!



haha blinda människor som inte inser vilka misstag dom gör.och kom inte å säg att jag inge vet för jag själv inte har nå bran..ne för jag vil linte offra min egen ungdom för ett skrikandes skitandes kostandes barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0