trååk

skulle på cirkus idag men vi glömde fixa pengar inna älsklingen åkte till jobbet så nu sitter jag ensam utan pengar å kan inte åka till linde:-( tråkigt hade varit kul med cirkus...men men de e som de e ..får se om de hinner lösa sej cirkusen börjar ju inte föränn 19.00 någon kansek kommer med en hundring:) haha dream on dream on


ringde till hyresvärden angående påträngande kattpiss lukt som inte kommer från mian utan komemr från grannes lodis katter och så sa jag att dom fick fixa mitt staket för toppen plankan e hel paj..hah katten hoppa på den i vintras å de blev bara smula av planka...rätt tryggt boende vi har..känns som å bo i ett sunkigt råtthål..haha med råttor i väggarna, dörrar som flyttar på sej å e tröga att stänga,golvvärme som inte funkar ,trasigt kakel i badrummet samt att det lutar åt fel håll så vattnet rinner mot toaletten iställer för ner i avloppet så vi fick sätta dit en list, skeva väggar ,myror som kryper på hela golven å, murkna plankor på uteplatsen..haha menmen ganska fräsch ändå för att vara trasch...de liger trivsamt iaf om man bortser från vissa grannar som låter sina hundar gå lösa å attackerar våra katter samt en som har katter som då pissar på våra utemöbler å hela våran uteplats..annars ere bra


jag trivs å vägrar flytta hur mykek som än sätter sej emot..så länge jag får bo med min kärlek så kan jag bo vart som helst...


kärleken övervinner allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0