några tråkiga dagar i regnet









lite egomoment sådär:P


köpte mej ett par glasögon å så ha rjag tagit ut ena piercingen i läppen (den närmast mungipan) och så ska jag göra en på andra sidan i balans me den jag har kvar..kommer bli skit snyggt....(i hope)

har som sagt gått ner 3 kilo å fast jag tröck i mej ångest skröp i helgen och att jag har mens så gåre fortfarande neråt..jag går jämt upp i vikt när jag har mens:P hatat!

iaf så känen rjag mej glad att de går neråt å jag känner mej lite snyggare för varje hekto som försvinner... men katten däremot går up pi vikt..hade ju köpt fel kattmat så de e för äldre katter de vil lsäga att de e mer fett i så min stackars gerard har gått up pi vikt..aja de får bli smalmat nästa påsa som köps.. haha stackars katt....men han e så rund å go nu så ujejjujj...men lillskiten han växet fan inte..han som borde gå upp i vikt gör de inte å han som borde gå ner i vikt går upp hehe twisted world.. de e vårat liv de... tihi... men vi e nöjda så länge vi har kärlek i överflöd att leva på så är all bra..

ne nu ska jag ta en nektarin å ett glas viktkontroll..tjolahoppsansaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0